keskiviikko 8. marraskuuta 2017

Toden sanoi

...kolmas kerta. Clearblue sanoi "raskaana 1-2 viikkoa".


Mitä!? Minä olen raskaana. Meidän tuleva lapsi on saanut alkunsa. Ei vielä oikein uppoa tajuntaan.


Olen innoissani! Samalla olen pelokas. Miksi testasin jo nyt? Mitä jos menkat alkaa normaalisti kuitenkin?


Dpo 10 testasin ekan kerran netin halpisliuskalla negatiivisen. Seuraavana aamuna eli dpo 11, kun inseminaatiosta oli 12 päivää,oli liuskassa juuri näkyvissä oleva viiva. Varovainen toivo heräsi. 4 tunnin päästä työpaikan vessassa tein elämäni ensimmäisen digitaalisen testin. Raskaana! Tänään dpo 12 sorruin tarkistamaan uutukaisen raskauden tilan. Ja kyllä -olen edelleen raskaana. 1-2 viikkoa.


Menkat on perinteisesti alkaneet dpo 16 eli sunnuntaina vasta alkaisi. Luulen, että uskon tämän kunnolla todeksi sitten kun menkat jää tulematta.


Mulla ei ole ollut minkäänlaisia oireita. Kroppa tuntuu samalta kuin aina tässä vaiheessa kiertoa. Se ei varmastikaan haittaa. Huvittaa vaan kaikki ne kerrat kun olen ollut vakuuttunut siitä, etten ole raskaana "koska ei tunnu erilaiselta".


Milloin tämä raskausjuttu menee tunnetasolle saakka? Karmee shokkiblokki jatkuu jo toista vuorokautta.


Ja miten vältyn ihmetystä herättämättä juomasta olutta, kun tänään tapaan kavereita pubissa?

8 kommenttia:

  1. Onnea!!!
    Vinkki baariin: tilaa tiskillä alkoholiton olut ja pyydä kaatamaan se lasiin :)

    VastaaPoista
  2. Onnea tuhannesti!!! <3 Tsemppiä alkujännitykseen ja kaikkeen :)

    VastaaPoista
  3. Jeejee! Onnea ihan hirmusesti! :)

    VastaaPoista
  4. Upea uutinen! Onnea ja myötätuulta tuleville viikoille!

    VastaaPoista
  5. Ihanaa, onnittelut! : )

    A

    VastaaPoista
  6. Kiitos kaikille onnitteluista! Uskon, että pahimmasta jännityksestä päästään jo maanantaina, viimeistään tiistaina, kun ollaan päästy yli kuukautisten alkamispäivän. Tiistaina olisi jo raskausviikkoja 4+4 laskettuna ovulation perusteella..

    VastaaPoista